Soft Stomatologic e-factura cabineteSoft Stomatologic e-factura cabinete

Din păcate, uneori pacienții profită acum de oferta cu care îi întâmpini, dar nu se mai întorc. După ce expiră perioada promoțională, numărul consultațiilor scade drastic și te gândești la ce nu a fost în regulă și că nu vei mai investi niciodată în campanii de marketing medical.

Îți recomandăm să te gândești de două ori înainte de a lua o decizie pripită! Campaniile de marketing medical sunt o modalitate genială prin care poți atrage pacienți noi în cabinetul tău – asta dacă alegi a strategie inteligentă! Campaniile de ocazie nu îți vor aduce neapărat tipul de pacienți pe care ți-i dorești. Pentru a obține rezultate mai bune, ar trebui să investești într-un marketing medical țintit, de lungă durată.

Nu uita, că marketing-ul nu-l faci doar pentru a aduce pacienți noi, ci și pentru a-i fideliza pe cei care i-ai tratat deja și care te recomandă membrilor familiei sau prietenilor. În acest caz putem vorbi despre marketing medical intern. Marea majoritate a medicilor privesc marketing-ul ca un proces care se derulează în afara cabinetului și care se bazează doar pe materialele promoționale, care au scopul de a atrage pacienții. Din păcate, doar atât nu este suficient! Cel mai bun marketing medical îl faci tu și membrii echipei tale, prin modul în care interacționezi cu pacienții tăi. Și atunci cum poți îmbunătăți acest marketing medical intern?

Începe prin îmbunătățirea experienței pe care o au pacienții tăi folosind un soft stomatologic integrat, încă din timpul în care îi tratezi.  Întâmpină-ți pacienții cu un zâmbet și răspunde la toate întrebările lor și asigură-te că se simt în siguranță de fiecare dată când te vizitează. Gesturile acestea liniștesc pacienții și astfel, le arăți că îți pasă de ei. Nu uita, este absolut obligatoriu să păstrezi o comunicare activă cu pacienții, pentru că astfel cresc șansele ca tu să fii acela care îi va trata și în viitor!

Dacă nu reușești să aplici un marketing medical intern eficient, riști să pierzi în fața celor care fac asta sârguincios. Campaniile externe nu vor avea rezultatele pe care speri să le obții și va fi extrem de greu să îți fidelizezi pacienții. Trebuie să privești fiecare interacțiune cu pacienții ca pe o oportunitate de marketing medical și instruiește-ți la fel și echipa. Asta te va ajuta să clădeşti o relație strânsă cu pacienții și îți va asigura drumul către succes.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *